NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Cooperación y aprendizaje en redes sociales, clausura y entrega de premios ESTIC (II Trobades dInnovació Educativa)

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Cooperación y aprendizaje en redes sociales, clausura y entrega de premios ESTIC (II Trobades dInnovació Educativa)

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Suárez, Cristóbal es_ES
dc.contributor.author II Trobades dInnovació Educativa. Valencia, 13 de Julio de 2011 es_ES
dc.date.accessioned 2012-07-23T09:06:54Z
dc.date.available 2012-07-23T09:06:54Z
dc.date.issued 2011 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/24303
dc.description Resumen de la ponencia de Cristóbal Suárez Guerrero (Profesor de Didàctica i Organització Escolar, Universitat de València), clausura de las II Trobades dInovació Educativa y entrega de premios a los grupos ESTIC ganadores.Producció: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (http://www.uv.es/sfpie) i el Centre de Recursos Educatius i Aprenentatge Multimèdia (http://cream.uv.es)VLC-CAMPUS es_ES
dc.title Cooperación y aprendizaje en redes sociales, clausura y entrega de premios ESTIC (II Trobades dInnovació Educativa) es_ES
dc.type video es_ES
dc.date.updated 2012-07-02 11:29:06.188733+02 es_ES
dc.identifier.videoflvmp4 &user=parsanve&auth=0&streamer=rtmp://mmedia.uv.es/media&token2=/cream/II_Trobades_Innovacio_Educativa_2011/&file=mp4:groups//cream/II_Trobades_Innovacio_Educativa_2011/dia2&height=356&width=448&image=http://mmedia.uv.es/g?user=parsanve%26name=dia2.mp4%26resource_id=29280&autostart=false&usefull=true es_ES
dc.subject.unesco 5801.04 Pedagogia es_ES
dc.identifier.url http://mmedia.uv.es/buildhtml?user=parsanve&name=dia2.mp4&path=/cream/II_Trobades_Innovacio_Educativa_2011/&id=29280 es_ES

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques