Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Larrauri Gómez, Maite | es |
dc.contributor.author | Marí, Manel | es |
dc.date.accessioned | 2014-06-24T11:28:36Z | |
dc.date.available | 2014-06-24T11:28:36Z | |
dc.date.issued | 2013 | es |
dc.identifier.citation | Larrauri Gómez, Maite ; Marí, Manel. Entrevista a Maite Larrauri. "L'ambient que hi ha a les escoles és nefand per a l'educació". En: Futura, 2013, No. 26: 37 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/36364 | |
dc.description.abstract | Fa cosa d'un segle, John Dewey assenyalava les defi ciències del model educatiu platonicoaristotèlic i hi proposava alternatives fonamentades en el plantejament i la resolució de problemes. La professora Maite Larrauri, en L'educació segons John Dewey, reivindica la vigència de la denúncia i de les propostes del fi lòsof pragmàtic nordamericà. Aquest és el novè volum de la col·lecció "Filosofi a per a profans" de Tàndem edicions, amb la qual, i acompanyada de les il·lustracions del dibuixant Max, aquesta divulgadora de la fi losofi a mira d'acostar els lectors no iniciats al pensament d'autors com Michel Foucault, Gilles Deleuze o Hannah Arendt. | es |
dc.subject | Educación | es |
dc.subject | Psicología y educación | es |
dc.title | Entrevista a Maite Larrauri. "L'ambient que hi ha a les escoles és nefand per a l'educació" | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |