Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Lifante Gil, Yolanda | ca |
dc.date.accessioned | 2015-01-09T09:32:31Z | |
dc.date.available | 2015-01-09T09:32:31Z | |
dc.date.issued | 2014 | es |
dc.identifier.citation | Lifante Gil, Yolanda. Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics. @tic.revista d'innovació educativa; No 13 (2015): Autumn (July-December, 2014); 75-87. | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/41230 | |
dc.description.abstract | Seguiment i anàlisi de la construcció, posada en pràctica i valoració qualitativa i quantitativa, d'un Finestra Oberta de la Universitat de València, projecte pilot per al foment i avaluació de la creativitat i l'aprenentatge autònom, entre un grup d'estudiants de primer cicle d'Enginyeria Química, en l'assignatura Disseny Industrial de l'àrea d'Expressió Gràfica. | es |
dc.rights | Tots els articles de la revista, estan subjectes a una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada | es |
dc.subject | Innovation, creativity, design, chemical engineering, graphic engineering. | es |
dc.subject | Innovación, creatividad, investigación-acción, diseño, ingeniería química, ingeniería gráfica. | es |
dc.title | Ensenyar aprenent. Aprendre ensenyant. Creativitat en Expressió Gràfica per a Enginyers Químics | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |
dc.identifier.url | https://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3914 | es |