NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El modelo de Ausubel en la didáctica de la física: una aproximación experimental al proceso E/A de contenidos que presentan constructos poco elaborados por los aprendices

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

El modelo de Ausubel en la didáctica de la física: una aproximación experimental al proceso E/A de contenidos que presentan constructos poco elaborados por los aprendices

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (521.5Kb)

   
    
Gómez, Santiago; Latorre Latorre, Ángel; Sanjosé López, Vicente
Aquest document és un/a article, creat/da en: 1993

This paper shows the results of a research on physics education about «Magnetism» in secondary school. We investigate a constructivist approach to instructional design based upon Ausubel's model in the treatment of subjects on which pupils have poor conceptual representations and alternative frameworks. The first results with respect to inmediate and lasting learning, are shown.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques