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dc.contributor.author | Gómez, Santiago | |
dc.contributor.author | Latorre Latorre, Ángel | |
dc.contributor.author | Sanjosé López, Vicente | |
dc.date.accessioned | 2015-02-05T18:45:08Z | |
dc.date.available | 2015-02-05T18:45:08Z | |
dc.date.issued | 1993 | |
dc.identifier.citation | Gómez, Santiago Latorre Latorre, Angel Sanjosé López, Vicente 1993 El modelo de Ausubel en la didáctica de la física: una aproximación experimental al proceso E/A de contenidos que presentan constructos poco elaborados por los aprendices Ensenanza de las Ciencias 11 235 246 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/41735 | |
dc.description.abstract | This paper shows the results of a research on physics education about «Magnetism» in secondary school. We investigate a constructivist approach to instructional design based upon Ausubel's model in the treatment of subjects on which pupils have poor conceptual representations and alternative frameworks. The first results with respect to inmediate and lasting learning, are shown. | |
dc.language.iso | spa | |
dc.relation.ispartof | Ensenanza de las Ciencias, 1993, vol. 11, p. 235-246 | |
dc.subject | Ciència Ensenyament | |
dc.subject | Ensenyament secundari | |
dc.subject | Aprenentatge | |
dc.subject | Física | |
dc.title | El modelo de Ausubel en la didáctica de la física: una aproximación experimental al proceso E/A de contenidos que presentan constructos poco elaborados por los aprendices | |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.date.updated | 2015-02-05T18:45:08Z | |
dc.identifier.idgrec | 101323 | |
dc.rights.accessRights | open access | es_ES |