Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Soler Penadés, Víctor | |
dc.date.accessioned | 2015-04-15T08:13:23Z | |
dc.date.available | 2015-04-15T08:13:23Z | |
dc.date.issued | 2013 | es_ES |
dc.identifier.citation | Soler Penadés, V. (2013). Temps per a l'èxit i per al fracàs. La comunitat educativa recorrent trajectòries acadèmiques a la Secundària. En: Comunicación presentada en el VI Congrés Català Internacional de Sociologia, en Perpinyà (Francia) | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/43042 | |
dc.description.abstract | Per a comprendre millor l'èxit i el fracàs escolar en l'ESO no hi ha prou amb considerar aquestes nocions en termes de resultats. Cal, a més, considerar aquest fenomen no en termes dicotòmics i absoluts de blanc i negre, sinó com un llarg i complex procés que pot partir des d’un inici molt difús d’enganxament o desenganxament escolar (produït a la Secundària o abans, a la Primària) fins a l’abandonament o decisió de permanència. En la present comunicació, des d’un enfocament qualitatiu, tractarem de fer constància de la complexitat d’estos fenòmens, centrant-nos en el context dels instituts de Secundària del País Valencià. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.title | Temps per a l'èxit i per al fracàs. La comunitat educativa recorrent trajectòries acadèmiques a la Secundària | es_ES |
dc.type | conference output | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.identifier.idgrec | 104980 | es_ES |