NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Temps per a l'èxit i per al fracàs. La comunitat educativa recorrent trajectòries acadèmiques a la Secundària

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Temps per a l'èxit i per al fracàs. La comunitat educativa recorrent trajectòries acadèmiques a la Secundària

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Soler Penadés, Víctor
dc.date.accessioned 2015-04-15T08:13:23Z
dc.date.available 2015-04-15T08:13:23Z
dc.date.issued 2013 es_ES
dc.identifier.citation Soler Penadés, V. (2013). Temps per a l'èxit i per al fracàs. La comunitat educativa recorrent trajectòries acadèmiques a la Secundària. En: Comunicación presentada en el VI Congrés Català Internacional de Sociologia, en Perpinyà (Francia) es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/43042
dc.description.abstract Per a comprendre millor l'èxit i el fracàs escolar en l'ESO no hi ha prou amb considerar aquestes nocions en termes de resultats. Cal, a més, considerar aquest fenomen no en termes dicotòmics i absoluts de blanc i negre, sinó com un llarg i complex procés que pot partir des d’un inici molt difús d’enganxament o desenganxament escolar (produït a la Secundària o abans, a la Primària) fins a l’abandonament o decisió de permanència. En la present comunicació, des d’un enfocament qualitatiu, tractarem de fer constància de la complexitat d’estos fenòmens, centrant-nos en el context dels instituts de Secundària del País Valencià. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.title Temps per a l'èxit i per al fracàs. La comunitat educativa recorrent trajectòries acadèmiques a la Secundària es_ES
dc.type conference output es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES
dc.identifier.idgrec 104980 es_ES

Visualització       (175.7Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques