Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Fontelles Rodríguez, Vicent Lluís | |
dc.date.accessioned | 2015-07-13T07:12:59Z | |
dc.date.available | 2015-07-13T07:12:59Z | |
dc.date.issued | 2014 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/45458 | |
dc.description.abstract | Johnny Carter pul·lula pel París de meitat dels cinquanta. El jazz es omnipresent per tot arreu així com al llarg del conte on Charlie Parker (alter ego metafísic de Johnny Carter) anirà traient una voluntat descarnada i oculta de l'autor: parafrasejar a sobre el paper al seu col·lega i trompetista Boris Vian i considerar-se ell mateix com a complice de les anades i tornades del saxofonista ara musicals adés actitudinals vers aquells que l'envolten. | es_ES |
dc.description.abstract | Johnny Carter walking for the Paris of the fifties. The jazz is present all over as well as along the tale where Charlie Parker (alter ego metaphysical of Johnny Carter) will go taking out a will sincere and unseen of the author: imitating to on the role to his colleague and trumpetist Boris Vian and consider he same as a accomplice of the gone and returns of the now musical saxophonist as attitude as those that surround him. | en_US |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | Jazz | es_ES |
dc.subject | París | es_ES |
dc.subject | Saxofonista | es_ES |
dc.subject | Mort | es_ES |
dc.title | Cortázar a la recerca de Parker: un apropament literari, musical i didàctic vers El perseguidor | es_ES |
dc.type | conference output | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS::Teoría, análisis y crítica de las Bellas Artes::Música, musicología | es_ES |
dc.identifier.idgrec | 128715 | es_ES |