Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Lluch, Gemma | es |
dc.contributor.author | Quintana Trias, Lluís | es |
dc.contributor.author | Gregori Soldevila, Carme | es |
dc.date.accessioned | 2015-07-16T09:42:31Z | |
dc.date.available | 2015-07-16T09:42:31Z | |
dc.date.issued | 2013 | es |
dc.identifier.citation | Lluch, Gemma ; Quintana Trias, Lluís ; Gregori, Carme. Introducció. En: Quaderns de filologia. Estudis literaris, 2013, No. 18: 9 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/45668 | |
dc.description.abstract | El número 18 de la revista Quaderns de Filologia. Estudis literaris dedica el monogràfic a la investigació, l’anàlisi i la reflexió sobre el relat des d’una triple perspectiva: des de la literatura, des de la lectura i des de l’escriptura. Aquest triple vessant de la narració conflueix de manera habitual en un context particular: el de l’educació secundària. De fet, la presència del relat com a narració literària i alhora com a forma de lectura i d’escriptura en els documents dels diferents nivells educatius ha generat multitud de reflexions i estudis. | es |
dc.subject | Historia y crítica literaria | es |
dc.subject | Filologías | es |
dc.subject | Filologías hispánicas | es |
dc.subject | Filologías | es |
dc.title | Introducció | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |