NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Elaboració d'un Material per a alumnes de Magisteri: "Situacions d'aula"

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Elaboració d'un Material per a alumnes de Magisteri: "Situacions d'aula"

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (15.06Mb)

   
    
Ríos García, Isabel; Altava Rubio, Vicenta; Gallardo Fernández, Isabel María; Gimeno Agost, Francisco; Ramiro Roca, Enric
Aquest document és un/a Comunicació/Ponència, creat/da en: 2004
L' objectiu fonamental del present treball ha estat elaborar un volum on recollir la transcripció d'una situació d'aula d'Educació Primària enregistrada en vídeo i preparar-la com a material docent. El text transcrit ha estat dividit en episodis i seqüències que fan més abastable el material. Després de cada episodi s'ha formulat una sèrie de preguntes referents a les disciplines del currículum de mestre, per tal d'ajudar els estudiants a analitzar i interpretar la situació d'aula. El material pretén ser un instrument a l'abast dels estudiants i el professorat per tal de portar a terme tasques de treball cooperatiu i interdisciplinar. Les referències teòriques subjacents a aquest treball fonamenten també la coordinació dels membres de Grup Interdisciplinar d'Investigació Docent.The fundamental aim of the present work has been to elaborate a volume where collect the transcription of a situation of classroom of Primary Education recorded in video and prepare it as a material *docent. The text transcribed has been divided in episodes and sequences that do more *abastable the material. After each episode has formulated a series of questions referents to the disciplines of the curriculum of master, in order to help the students to analyse and interpret the situation of classroom. The material pretends to be an instrument near at hand of the students and the *professorat in order to carry out tasks of cooperative work and *interdisciplinar. The underlying theoretical references to this work *fonamenten also the coordination of the members of Group *Interdisciplinar of Research Docent.

    Considerem que el canvi en l'escola ha de vindre, entre d'altres, pel camí de la formació de professionals capaços d'analitzar el quefer quotidià de l'aula sota una visió cada vegada més crítica i reflexiva. Des de la nostra perspectiva, la millora de l'ensenyament va unida necessàriament a la preparació per a la reflexió.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques