Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.advisor | Monfort Pañego, Manuel | |
dc.contributor.advisor | Rodríguez Gonzalo, Carmen | |
dc.contributor.author | Botella i Mestres, Dídac | |
dc.contributor.other | Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal | es_ES |
dc.date.accessioned | 2016-04-21T14:16:06Z | |
dc.date.available | 2016-04-22T04:45:06Z | |
dc.date.issued | 2014 | es_ES |
dc.date.submitted | 25-09-2014 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/52972 | |
dc.description.abstract | En primer lloc, aquesta investigació s’endinsa en una reflexió sobre el teatre escolar tradicional per mostrar les diferents limitacions de caràcter educatiu que presenten aquestes pràctiques a l’escola. Posteriorment, la recerca planteja diferents propostes i estratègies metodològiques amb l’objectiu de resoldre aquestes limitacions. La investigació està fonamentada en l’ampla experiència personal del seu autor envers el teatre escolar i el gran nombre i varietat de muntatges teatrals realitzats, que serveixen de proves documentals per reforçar les hipòtesis que plantegem a la investigació. | es_ES |
dc.format.extent | 172 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | teatre | es_ES |
dc.subject | educació | es_ES |
dc.subject | performance | es_ES |
dc.subject | limitacions | es_ES |
dc.subject | innovació | es_ES |
dc.title | Limitacions educatives del teatre escolar tradicional : reflexions i propostes escèniques alternatives | es_ES |
dc.type | master thesis | es_ES |
dc.subject.unesco | 5801.07 (Mètodes Pedagògics) | es_ES |
dc.subject.unesco | 6104.02 (Mètodes Educatius) | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |