NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Aproximación a las ideas de los estudiantes en torno al concepto de espacio vacío

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Aproximación a las ideas de los estudiantes en torno al concepto de espacio vacío

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Solaz Portolés, Joan Josep
dc.date.accessioned 2017-02-07T15:34:18Z
dc.date.available 2017-02-07T15:34:18Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.citation Solaz Portolés, Joan Josep 2000 Aproximación a las ideas de los estudiantes en torno al concepto de espacio vacío Revista de Enseñanza de la Física 13 1 23 34
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/57084
dc.description.abstract In this article we report our findings about the ideas sustained a sample of students (from 7th E.G.B. grade to C.O.U. in the Spanish Education, 12 to 18 years old) on the concept of vacuum. Data were obtained by administration of a questionary of multiple choice. The results shows that pupils have difficulties in conceptualizing empty space idea. Moreover, these difficulties persist even after instruc- tion and parallel in way remarkable the historical development of scientific concepts.
dc.language.iso spa
dc.relation.ispartof Revista de Enseñanza de la Física, 2000, vol. 13, num. 1, p. 23-34
dc.subject Ciència Ensenyament
dc.subject Educació Investigació
dc.title Aproximación a las ideas de los estudiantes en torno al concepto de espacio vacío
dc.type journal article es_ES
dc.date.updated 2017-02-07T15:34:18Z
dc.identifier.idgrec 115841
dc.rights.accessRights open access es_ES

Visualització       (846.8Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques