Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Sinarcas i Granell, Vicent | |
dc.contributor.author | Solbes Matarredona, Jordi | |
dc.date.accessioned | 2017-10-17T08:36:05Z | |
dc.date.available | 2017-10-17T08:36:05Z | |
dc.date.issued | 2010 | es_ES |
dc.identifier.citation | Sinarcas, V. y Solbes, J. (2010). Dificultats en l’ensenyament-aprenentatge de la física quàntica. Servei de Publicacions de la Universitat de València. ISBN: 978-84-693-0766-3 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/61379 | |
dc.description.abstract | dues qüestions bàsiques: L'objectiu d'aquest treball és investigar quines dificultats tenen els estudiants de física de 2n de batxillerat en la comprensió dels aspectes més bàsics de la física quàntica així com analitzar quines són les principals mancances de l'ensenyament de la física quàntica que entrebanquen la comprensió dels estudiants de física de 2n de batxillerat. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.title | Dificultats en l’ensenyament-aprenentatge de la física quàntica | es_ES |
dc.type | book | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |