NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La publicidad como recurso en el aula de E/LE

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

La publicidad como recurso en el aula de E/LE

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Linares Bernabéu, Esther es
dc.date.accessioned 2018-03-14T08:12:16Z
dc.date.available 2018-03-14T08:12:16Z
dc.date.issued 2016 es
dc.identifier.citation Linares Bernabéu, Esther. La publicidad como recurso en el aula de E/LE. En: Foro de profesores de E/LE, 12 12 2016: 131-136 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/65444
dc.description.abstract It is doubtless that the briefness in advertising eases, in my view, its adaptability for using it during the Spanish as a FL/ SL lessons. It is an ideal and useful tool for the learning process, as the usage of ads videos gets to engage students and makes the class more dynamic by showing aspects of the daily life. Audiovisual Comprehension tasks help break monotony, awake feelings and curiosity. In short, advertisement is an excellent resource to amaze while teaching. Keywords: Audiovisual Comprehension, Spanish FL/SL, Advertising, Didactic resource es
dc.title La publicidad como recurso en el aula de E/LE es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es
dc.identifier.doi es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (103.1Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques