Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Ferrando Palomares, Irene | es |
dc.contributor.author | Hurtado Soler, Amparo | es |
dc.contributor.author | Beltrán Meneu, María José | es |
dc.date.accessioned | 2018-07-06T08:38:25Z | |
dc.date.available | 2018-07-06T08:38:25Z | |
dc.date.issued | 2018 | es |
dc.identifier.citation | Ferrando, Irene ; Hurtado Soler, Amparo ; Beltrán Meneu, María José. Formación STEM en el grado de maestro : una experiencia docente. En: @tic. revista d'innovació educativa, 20 2018: 35-42 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/66926 | |
dc.description.abstract | L'objectiu d'aquest treball és avaluar el disseny de l'assignatura TIC com a recurs didàctic en ciències i matemàtiques impartida en el grau en Mestre/a en Educació Primària de la Universitat de València, durant els cursos 2013-14 i 2014-15, a partir de l'anàlisi dels treballs de l?alumnat i les respostes a un qüestionari. La finalitat de l'assignatura és formar als mestres en l'àmbit STEM abordant l'ensenyament integrat de les ciències i les matemàtiques fent ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC). Els resultats mostren un elevat interès de l'alumnat per la matèria, el disseny d'activitats i el treball cooperatiu. No obstant això, es detecten algunes dificultats a l'hora de treballar de forma interdisciplinària alguns continguts de ciències i de matemàtiques en determinats cursos de primària. L?ús de les TIC en l'ensenyament de continguts STEM és una oportunitat per desenvolupar la competència digital. | es |
dc.title | Formación STEM en el grado de maestro : una experiencia docente | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS | es |
dc.identifier.doi | 10.7203/attic.20.10946 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |