Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Conde Núñez, María Carmen | es |
dc.contributor.author | Mariscal Díaz, Paula | es |
dc.contributor.author | Sánchez Cepeda, José Samuel | es |
dc.date.accessioned | 2019-02-11T12:38:08Z | |
dc.date.available | 2019-02-11T12:38:08Z | |
dc.date.issued | 2018 | es |
dc.identifier.citation | Conde Núñez, María Carmen ; Mariscal Díaz, Paula ; Sánchez Cepeda, José Samuel. La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente. En: Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, 35 2018: 113-126 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/68931 | |
dc.description.abstract | This research introduces a case study of a primary school teacher who works with the school garden. It aims to know the degree of integration of sustainability in the teaching-learning process and the methodology carried out with the school garden. A series of indicators are designed for each of the proposed curricular background categories. In order to analyse the results we have used an interpretative qualitative methodology. | es |
dc.title | La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es |
dc.identifier.doi | 10.7203/dces.35.12799 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |