Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Ronda Mir, Gemma | |
dc.contributor.other | Màster en Professor/a d'Educació Secundària | es_ES |
dc.date.accessioned | 2019-07-11T08:10:57Z | |
dc.date.available | 2019-07-12T04:45:05Z | |
dc.date.issued | 2018 | es_ES |
dc.date.submitted | 19-07-2018 | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/70786 | |
dc.description.abstract | This work is a research that studies the integration of digital social networks, and more specifically Twitter, as a teaching resource for secondary education. We wanted to analyse the possibilities offered by the use of this resource to work the content on the subject of language and Valencian literature. Taking into account the agents involved in the educational process, and assessing the current educational situation, we consider this proposal of educational innovation with the incorporation of ICT. | en_US |
dc.description.abstract | Aquest treball és una investigació sobre la integració de les xarxes socials digitals, i més concretament Twitter, com a recurs didàctic per a l’educació secundària. Hem volgut analitzar les possibilitats que ofereix l’ús d’aquest recurs per a treballar els continguts de la matèria de Valencià: Llengua i Literatura. Tenint en compte els agents implicats en el procés educatiu, i valorant la situació socioeducativa actual, plantegem una proposta d’innovació educativa amb la incorporació de les TIC. | es_ES |
dc.format.extent | 101 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.title | Les xarxes socials com a eina educativa a l’aula de secundària | es_ES |
dc.type | master thesis | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |