NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El multilingüisme a l'escola: tendències educatives i nous reptes

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

El multilingüisme a l'escola: tendències educatives i nous reptes

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Portolés, Laura es
dc.date.accessioned 2021-01-20T15:45:16Z
dc.date.available 2021-01-20T15:45:16Z
dc.date.issued 2020 es
dc.identifier.citation Portolés, Laura. El multilingüisme a l'escola: tendències educatives i nous reptes. En: Caplletra: revista internacional de filología, 68 2020: 125-147 es
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/77375
dc.description.abstract Aquest article tracta sobre les tendències educatives actuals i els nous reptes que l?educació multilingüe planteja. Es presenta la situació lingüística actual a la gran majoria de centres educatius on vàries llengües coexisteixen dins i fora de l?aula. S?expliquen les diferents tendències educatives lligades al foment del multilingüisme, com ara la importància del manteniment de les llengües pròpies de l?alumnat,la incorporació de l?anglés a una edat primerenca i els nous enfocaments metodològics en l?ensenyament de llengües, com són els programes CLIL i EMI. S?exposa un nou paradigma emergent en el camp del multilingüisme, anomenat translanguaging, que adopta per primera vegada un enfocament purament multilingüe i incorpora la recerca avantguardista en adquisició de llengües addicionals i competència multilingüe. Es conclou amb una sèrie de valoracions sobre didàctica multilingüe i futures línies de recerca. es
dc.title El multilingüisme a l'escola: tendències educatives i nous reptes es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS es
dc.identifier.doi 10.7203/caplletra.68.16474 es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (166.6Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques