Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Barrachina Sánchez, Vicent | es |
dc.date.accessioned | 2021-01-21T09:28:04Z | |
dc.date.available | 2021-01-21T09:28:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | es |
dc.identifier.citation | Barrachina Sánchez, Vicent. L'assaig audiovisual com a procés d'exploració crítica. Indagació en les seues potències educatives.. En: Creativity and Educational Innovation Review (CEIR), 3 2019: 134-151 | es |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/77410 | |
dc.description.abstract | L'assaig audiovisual com a forma visual i crítica, oberta a la experiència creativa i a la captura del pensament en el seu desenvolupament, s'ens ofereix com un instrument plural per a la investigació i la indagació dels entorns i les xarxes que ens constitueixen (en la seua vessant política, ideològica, social o cultural). Creadors com Chris Marker, María Cañas, Andrés Duque o Pilar Monsell practiquen aquesta modalitat reflexiva i de pensament visual amb imatges, oferint exemples valiosos per a poder pensar en noves claus educatives amb caire marcadament crític. Aquest article tracta de indagar i identificar les potències educatives d'alguns dels assajos d'aquestos autors. | es |
dc.title | L'assaig audiovisual com a procés d'exploració crítica. Indagació en les seues potències educatives. | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es |
dc.identifier.doi | 10.7203/CREATIVITY.3.16070 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |