NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Los procesos de revisión textual en entornos virtuales de aprendizaje. Evaluar para aprender en la universidad

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Los procesos de revisión textual en entornos virtuales de aprendizaje. Evaluar para aprender en la universidad

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Gómez-Devís, M-Begoña es
dc.contributor.author Saneleuterio Temporal, Elia es
dc.date.accessioned 2021-02-20T08:46:26Z
dc.date.available 2021-02-20T08:46:26Z
dc.date.issued 2020 es
dc.identifier.citation Gómez-Devís, M-Begoña ; Saneleuterio, Elia. Los procesos de revisión textual en entornos virtuales de aprendizaje. Evaluar para aprender en la universidad. En: Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA, 24 2020: 72-88 es
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/77982
dc.description.abstract Aquest treball presenta els resultats d?una investigació vinculada al desenvolupament de competències en avaluació de l?expressió escrita ?revisió i reescriptura? en col·laboració i en línia. Hi han participat 167 estudiants matriculats durant 2018-2019 en primer i quart curs dels títols de grau de Mestre/a en Educació Primària i en Educació Infantil de la Universitat de València. Les dades analitzades provenen de l?experimentació d?una sèrie de pràctiques pedagògiques encaminades al desenvolupament i millora de les competències comunicatives acadèmiques i professionals d?ambdues titulacions i sens dubte convergents amb els principis del marc metodològic de: (1) la centralitat de les competències com a objecte de l?aprenentatge universitari; (2) un model d?aprenentatge orientat a l?acció; i (3) un enfocament de la formació universitària com a procés d?acostament, incorporació i integració progressius en la comunitat d?experts i professionals de l?àrea. Per a això, s?ha dissenyat un procediment d?avaluació que comprèn una sèrie de tasques focalitzades en l?educació lingüística dels futurs mestres: de la seua anàlisi emergeix el convenciment del potencial de l?aprenentatge col·laboratiu, l?eficàcia dels entorns virtuals d?aprenentatge i de l?avaluació orientada a l?aprenentatge. Com a conclusions més rellevants, es confirma la capacitat de l?enfocament per a generar dinàmiques de col·laboració entre iguals i la seua conveniència per a optimitzar l?aprenentatge de l?escriptura acadèmica, així com el coneixement pedagògic de l?avaluació. es
dc.title Los procesos de revisión textual en entornos virtuales de aprendizaje. Evaluar para aprender en la universidad es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS es
dc.identifier.doi 10.7203/realia.24.16048 es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (611.0Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques