Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Alshammari, Sahal R. | es |
dc.date.accessioned | 2021-02-20T08:46:27Z | |
dc.date.available | 2021-02-20T08:46:27Z | |
dc.date.issued | 2020 | es |
dc.identifier.citation | Alshammari, Sahal R.. "Writing to Learn or Learning to Write". A Critical Review of "English as a Foreign Language" (EFL) Teaching Practices in Writing in Saudi Universities. En: Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA, 24 2020: 1-22 | es |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/77985 | |
dc.description.abstract | Desenvolupar el domini de l?escriptura en anglès sempre ha sigut un desafiament per als estudiants de nivell 2 en general i per a l?alumnat en particular. Malgrat la presència generalitzada de departaments d?anglès en universitats saudites des de la dècada passada, els resultats i assoliments són descoratjadors. Aquest article investiga de prop aquesta situació, i tracta de trobar els aspectes que poden explicar aquesta feblesa. Per això es revisen els més importants estudis empírics i teòrics relacionats amb el context saudita. Aquest treball presenta una panoràmica general sobre com les habilitats d?escriptura en anglès han evolucionat a Aràbia Saudita en el passat recent, i detalla els desafiaments que afronten no sols l?alumnat saudita de nivell 2 sinó també els professionals involucrats en l?ensenyament de l?idioma anglès en aquest país. A més, s?ofereix una visió de les principals innovacions pedagògiques dutes a terme en aquest terreny i se suggereix un camí de desenvolupament futur. | es |
dc.title | "Writing to Learn or Learning to Write". A Critical Review of "English as a Foreign Language" (EFL) Teaching Practices in Writing in Saudi Universities | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS | es |
dc.identifier.doi | 10.7203/realia.24.15867 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |