NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

"Writing to Learn or Learning to Write". A Critical Review of "English as a Foreign Language" (EFL) Teaching Practices in Writing in Saudi Universities

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

"Writing to Learn or Learning to Write". A Critical Review of "English as a Foreign Language" (EFL) Teaching Practices in Writing in Saudi Universities

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Alshammari, Sahal R. es
dc.date.accessioned 2021-02-20T08:46:27Z
dc.date.available 2021-02-20T08:46:27Z
dc.date.issued 2020 es
dc.identifier.citation Alshammari, Sahal R.. "Writing to Learn or Learning to Write". A Critical Review of "English as a Foreign Language" (EFL) Teaching Practices in Writing in Saudi Universities. En: Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA, 24 2020: 1-22 es
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/77985
dc.description.abstract Desenvolupar el domini de l?escriptura en anglès sempre ha sigut un desafiament per als estudiants de nivell 2 en general i per a l?alumnat en particular. Malgrat la presència generalitzada de departaments d?anglès en universitats saudites des de la dècada passada, els resultats i assoliments són descoratjadors. Aquest article investiga de prop aquesta situació, i tracta de trobar els aspectes que poden explicar aquesta feblesa. Per això es revisen els més importants estudis empírics i teòrics relacionats amb el context saudita. Aquest treball presenta una panoràmica general sobre com les habilitats d?escriptura en anglès han evolucionat a Aràbia Saudita en el passat recent, i detalla els desafiaments que afronten no sols l?alumnat saudita de nivell 2 sinó també els professionals involucrats en l?ensenyament de l?idioma anglès en aquest país. A més, s?ofereix una visió de les principals innovacions pedagògiques dutes a terme en aquest terreny i se suggereix un camí de desenvolupament futur. es
dc.title "Writing to Learn or Learning to Write". A Critical Review of "English as a Foreign Language" (EFL) Teaching Practices in Writing in Saudi Universities es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS es
dc.identifier.doi 10.7203/realia.24.15867 es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (235.7Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques