Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Sanz García, Maria Teresa | |
dc.contributor.author | López Iñesta, Emilia | |
dc.date.accessioned | 2021-09-27T06:39:22Z | |
dc.date.available | 2021-09-27T06:39:22Z | |
dc.date.issued | 2021 | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/80360 | |
dc.description | El document forma part dels materials docents programats mitjançant l'ajut del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València. El suport visual s’aconsegueix gràcies al projecte UV-SFPIE_PID19-1095187 que sustenta aquest treball en el marc Projectes d’innovació educativa i millora de la qualitat docent a la Universitat de València | es_ES |
dc.description.abstract | El propòsit d’aquest llibre és acostar els coneixements estadístics al professorat de tots els nivells, des de l’ensenyament primari fins al superior, perquè dispose d’eines objectives per a la millora de la pràctica docent, a la manera d’un mestre cuiner entre els fogons. A fi de complir aquest objectiu, el nostre text es divideix en tres capítols. El primer, anomenat Preparem tots els ingredients en referència a la pràctica culinària, mostra que el primer pas en estadística és conèixer els elements amb els quals cal treballar, exactament igual que en una cuina s’han de conèixer amb detall tots els estris i ingredients amb els quals hem de funcionar per a fer la millor de les receptes. El segon capítol fa referència a la mà d’obra, Cuinem les dades: una vegada coneguts els elements essencials, ens podem disposar a planificar la recepta i començar amb les mescles més bàsiques. Així doncs, en aquest capítol centrem l’atenció en el disseny d’un bon experiment dins de les aules i en l’estadística descriptiva, és a dir, la recollida i el tractament de la informació necessària per a l’emplatat final. Finalment, el capítol 3, Comparem les nostres receptes: per a poder comparar bones receptes han d’estar cuidades al detall i hem de poder reconèixer-hi la més mínima diferència per a identificar quina és la que despunta sobre les altres. Així doncs, en aquest últim capítol analitzarem amb detall tot el que s’ha obtingut abans i tractarem de fer-hi comparacions, activitat que en aquest camp del coneixement es denomina estadística inferencial. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | matemáticas para maestros | es_ES |
dc.subject | estadística | es_ES |
dc.title | Cuinant cuinant... la millor recepta estadística | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::MATEMÁTICAS::Estadística | es_ES |
dc.interactivitytype | expositive | es_ES |
dc.learningresourcetype | uv_software | es_ES |
dc.interactivitylevel | high | es_ES |