NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El aprendizaje de la lecto-escritura de alumnos disléxicos mediante el método Gate. Un estudio en las escuelas de enseñanza primaria de Catania (Italia)

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

El aprendizaje de la lecto-escritura de alumnos disléxicos mediante el método Gate. Un estudio en las escuelas de enseñanza primaria de Catania (Italia)

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (3.765Mb)

   
    
Curreri, Licia
López Torrijo, Manuel (dir.)
Departament d'Educació Comparada i Història de l'Educació
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2021
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques