NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Jornadas Diálogos sobre educación inclusiva

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Jornadas Diálogos sobre educación inclusiva

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Marín Suelves, Diana
dc.contributor.author Pardo Baldoví, María Isabel
dc.contributor.author Vidal Esteve, María Isabel
dc.date.accessioned 2023-02-10T08:55:41Z
dc.date.available 2023-02-11T05:45:06Z
dc.date.issued 2019 es_ES
dc.identifier.citation Marín, D., Pardo, M.I. & Vidal, M.I. (2019) (Coords.). Diálogos sobre educación inclusiva. Edit. Brúfol. ISBN: 978-84-949738-8-8 es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/85380
dc.description.abstract L'atenció a la diversitat i l'abordatge del tema de la inclusió és una gran preocupació que ha esdevingut en debat acadèmic en els darrers anys. La qüestió s'orienta al voltant a l'educació de les persones amb necessitats específiques de suport educatiu ia la determinació del context més afavoridor per al desenvolupament. L'educació constitueix un tema de prioritat per a la societat, és decisiva per a la seva cohesió i, com a fenomen social, s'encarrega de la formació i desenvolupament de totes les persones per tal de preparar-les per a la vida (García, Vigoa i Montero, 2018). Així mateix, compleix un paper essencial en el procés d'adquisició dels drets humans, gràcies a una continua recerca d'estratègies per oferir una escola per a tothom (ONU, 1990). No obstant això, perquè veritablement afavoreixi la inclusió, ha de reconèixer la diversitat com a valor fonamental i com a font d'enriquiment personal. es_ES
dc.description.abstract Attention to diversity and the approach to the issue of inclusion is a great concern that has become an academic debate in recent years. The question revolves around to the education of people with specific educational support needs and to the determination of the most favorable context for its development. education constitutes a matter of priority for society, is decisive for its cohesion and, as a phenomenon social, is responsible for the training and development of all people in order to prepare them for life (García, Vigoa and Montero, 2018). It also plays a role essential in the process of acquiring human rights, thanks to a continuous search for strategies to offer a school for all (ONU, 1990). However, to truly promote inclusion, it must recognize diversity as a value essential and as a source of personal enrichment. en_US
dc.language.iso es es_ES
dc.subject educación es_ES
dc.subject inclusión es_ES
dc.title Jornadas Diálogos sobre educación inclusiva es_ES
dc.type book es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES
dc.accrualmethod - es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

Visualització       (2.565Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques