Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Marín Suelves, Diana | |
dc.contributor.author | Pardo Baldoví, María Isabel | |
dc.contributor.author | Vidal Esteve, María Isabel | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T08:55:41Z | |
dc.date.available | 2023-02-11T05:45:06Z | |
dc.date.issued | 2019 | es_ES |
dc.identifier.citation | Marín, D., Pardo, M.I. & Vidal, M.I. (2019) (Coords.). Diálogos sobre educación inclusiva. Edit. Brúfol. ISBN: 978-84-949738-8-8 | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/85380 | |
dc.description.abstract | L'atenció a la diversitat i l'abordatge del tema de la inclusió és una gran preocupació que ha esdevingut en debat acadèmic en els darrers anys. La qüestió s'orienta al voltant a l'educació de les persones amb necessitats específiques de suport educatiu ia la determinació del context més afavoridor per al desenvolupament. L'educació constitueix un tema de prioritat per a la societat, és decisiva per a la seva cohesió i, com a fenomen social, s'encarrega de la formació i desenvolupament de totes les persones per tal de preparar-les per a la vida (García, Vigoa i Montero, 2018). Així mateix, compleix un paper essencial en el procés d'adquisició dels drets humans, gràcies a una continua recerca d'estratègies per oferir una escola per a tothom (ONU, 1990). No obstant això, perquè veritablement afavoreixi la inclusió, ha de reconèixer la diversitat com a valor fonamental i com a font d'enriquiment personal. | es_ES |
dc.description.abstract | Attention to diversity and the approach to the issue of inclusion is a great concern that has become an academic debate in recent years. The question revolves around to the education of people with specific educational support needs and to the determination of the most favorable context for its development. education constitutes a matter of priority for society, is decisive for its cohesion and, as a phenomenon social, is responsible for the training and development of all people in order to prepare them for life (García, Vigoa and Montero, 2018). It also plays a role essential in the process of acquiring human rights, thanks to a continuous search for strategies to offer a school for all (ONU, 1990). However, to truly promote inclusion, it must recognize diversity as a value essential and as a source of personal enrichment. | en_US |
dc.language.iso | es | es_ES |
dc.subject | educación | es_ES |
dc.subject | inclusión | es_ES |
dc.title | Jornadas Diálogos sobre educación inclusiva | es_ES |
dc.type | book | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.accrualmethod | - | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |