Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Sentí, Andreu | |
dc.contributor.author | Segura-Llopes, Carles | |
dc.contributor.author | Sánchez Raya, Diego | |
dc.date.accessioned | 2023-03-22T07:40:33Z | |
dc.date.available | 2023-03-23T05:45:06Z | |
dc.date.issued | 2023 | es_ES |
dc.identifier.citation | Sentí, A.; Segura-Llopes, C.; Sánchez, D. (2023). La construcció “EN-partitiva". Intervenció didàctica experimental. Document de treball a l'aula. Universitat de València | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/85837 | |
dc.description.abstract | Aquest document forma part d'una investigació per a avaluar l'aplicació de la gramàtica de construccions com a gramàtica pedagògica del català. Concretament, aquest document resumeix la seqüència didàctica corresponent a la construcció "EN-partitiva" seguint el model construccional. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | pronoms febles | es_ES |
dc.subject | català | es_ES |
dc.subject | didàctica | es_ES |
dc.subject | lingüística | es_ES |
dc.subject | gramàtica de construccions | es_ES |
dc.subject | experiment docent | es_ES |
dc.title | La construcció “EN-partitiva”. Intervenció didàctica experimental | es_ES |
dc.type | working paper | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::LINGÜÍSTICA::Lingüística aplicada | es_ES |
dc.accrualmethod | - | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |
dc.relation.projectID | UV-EXPSOLP2U-1801406 | es_ES |