NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La construcció “EN-partitiva”. Intervenció didàctica experimental

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

La construcció “EN-partitiva”. Intervenció didàctica experimental

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Sentí, Andreu
dc.contributor.author Segura-Llopes, Carles
dc.contributor.author Sánchez Raya, Diego
dc.date.accessioned 2023-03-22T07:40:33Z
dc.date.available 2023-03-23T05:45:06Z
dc.date.issued 2023 es_ES
dc.identifier.citation Sentí, A.; Segura-Llopes, C.; Sánchez, D. (2023). La construcció “EN-partitiva". Intervenció didàctica experimental. Document de treball a l'aula. Universitat de València es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/85837
dc.description.abstract Aquest document forma part d'una investigació per a avaluar l'aplicació de la gramàtica de construccions com a gramàtica pedagògica del català. Concretament, aquest document resumeix la seqüència didàctica corresponent a la construcció "EN-partitiva" seguint el model construccional. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject pronoms febles es_ES
dc.subject català es_ES
dc.subject didàctica es_ES
dc.subject lingüística es_ES
dc.subject gramàtica de construccions es_ES
dc.subject experiment docent es_ES
dc.title La construcció “EN-partitiva”. Intervenció didàctica experimental es_ES
dc.type working paper es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::LINGÜÍSTICA::Lingüística aplicada es_ES
dc.accrualmethod - es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES
dc.relation.projectID UV-EXPSOLP2U-1801406 es_ES

Visualització       (772.7Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques