Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Sentí, Andreu | |
dc.contributor.author | Segura-Llopes, Carles | |
dc.contributor.author | Sánchez Raya, Diego | |
dc.date.accessioned | 2023-03-22T08:13:29Z | |
dc.date.available | 2023-03-23T05:45:06Z | |
dc.date.issued | 2023 | es_ES |
dc.identifier.citation | Sentí, A.; Segura-Llopes, C.; Sánchez, D. (2023): El pronom EN a secundària. Intervenció didàctica amb la gramàtica tradicional. Material de treball a l'aula. Universitat de València. | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/85838 | |
dc.description.abstract | Aquest document forma part d'una investigació sobre la gramàtica de construccions aplicada a l'ensenyament del català. Concretament, s'ocupa del pronom EN i els usos partitius seguint un model gramatical tradicional. La seqüència didàctica que hi incorpora és, doncs, la d'un grup de control respecte de la seqüència didàctica construccional paral·lela que trobareu en el document "La construcció “EN-partitiva”. Intervenció didàctica experimental". | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | pronoms febles | es_ES |
dc.subject | català | es_ES |
dc.subject | didàctica | es_ES |
dc.subject | lingüística | es_ES |
dc.subject | gramàtica de construccions | es_ES |
dc.subject | experiment docent | es_ES |
dc.title | El pronom EN a secundària. Intervenció didàctica amb la gramàtica tradicional | es_ES |
dc.type | working paper | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::LINGÜÍSTICA::Lingüística aplicada | es_ES |
dc.accrualmethod | - | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |
dc.identifier.url | https://rodrigo.uv.es/handle/10550/85837 La construcció “EN-partitiva”. Intervenció didàctica experimental | es_ES |
dc.relation.projectID | UV-EXPSOLP2U-1801406 | es_ES |