NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La formación de la satisfacción/insatisfacción del consumidor y del comportamiento de queja: aplicación al ámbito de los restaurantes.

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

La formación de la satisfacción/insatisfacción del consumidor y del comportamiento de queja: aplicación al ámbito de los restaurantes.

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (4.967Mb)

   
    
Moliner Velázquez, Beatriz
Berenguer Contrí, Gloria (dir.);
Gil Saura, Irene (dir.)
Universitat de València - DIRECCIÓ D'EMPRESES. JUAN JOSÉ RENAU PIQUERAS
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2004
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques