Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Cal Bouzada, María Isabel | ca |
dc.contributor.author | Verdugo, María Victoria | ca |
dc.date.accessioned | 2011-09-28T12:06:13Z | |
dc.date.available | 2011-09-28T12:06:13Z | |
dc.date.issued | 2009 | es |
dc.identifier.citation | Cal Bouzada, María Isabel ; Verdugo, María Victoria. El professor com a avaluador d'aprenentatges: una experiència. @tic. revista d'innovació educativa; No 3 (2009): Otoño 2009 (Julio-Diciembre); 3-7. | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/20709 | |
dc.description.abstract | L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència d’innovació docent que s’ha portat a terme en la Universitat de Vigo. Amb motiu del canvi de metodologia docent que s’exigeix amb la imminent implantació del EEES, s’ha pretès, en la mesura que siga possible, crear un entorn d’aprenentatge on els alumnes se sentires còmodes i tranquils i, s’implicaren de forma activa en el seu procés d’aprenentatge. Al canviar el rol de l’alumne era necessari canviar, també, el rol del professor, que passa a ser avaluador no només de coneixements, sinó també de destreses i capacitats que són, en última instància, les que li van a permetre sobreviure en el món professional. | es |
dc.rights | Todos los artículos de la revista, están sujetos a una licencia Creative Commons del tipo Reconocimiento - NoComercial - Sin Obra Derivada | es |
dc.subject | TEORÍA Y MÉTODOS EDUCATIVOS: EVALUACION DE ALUMNOS | es |
dc.subject | Innovación docente; competencia; destreza; enseñar; aprender, evaluación continua. | es |
dc.title | El professor com a avaluador d'aprenentatges: una experiència | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |
dc.identifier.url | http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/124 | es |