Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Martínez Bonastre, Oscar | ca |
dc.contributor.author | Valero Cuadra, Jose | ca |
dc.contributor.author | Gimenez Pastor, Angel | ca |
dc.contributor.author | Amigó García, José Maria | ca |
dc.date.accessioned | 2011-09-28T12:08:25Z | |
dc.date.available | 2011-09-28T12:08:25Z | |
dc.date.issued | 2010 | es |
dc.identifier.citation | Martínez Bonastre, Oscar ; Valero Cuadra, Jose ; Gimenez Pastor, Angel ; Amigó García, José Maria. Avaluació i anàlisi de tutoríes virtual realitzades amb estudiants d'Enginyeria. @tic. revista d'innovació educativa; No 5 (2010): Otoño (Julio-Diciembre) 2010; 35-39. | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/20756 | |
dc.description.abstract | En aquest article, els autors descriuen com l'ús de plataformes de treball col·laboratiu ajuda a la millora de competències d'estudiants d'enginyeria, així com a la millora contínua de la qualitat de l'ensenyança. Conseqüentment, a través de la implicació dels estudiants que han participat activament en l'experiència d'innovació docent, s'ha aconseguit l'objectiu principal de l'estudi proposat. Els resultats obtinguts mostren amb èxit el grau d'impacte en la qualitat de la docència (concretament en allò relacionat amb tutories docents) a través de l'ús d'una nova plataforma de treball col·laboratiu: ConferenceXP. | es |
dc.rights | Todos los artículos de la revista, están sujetos a una licencia Creative Commons del tipo Reconocimiento - NoComercial - Sin Obra Derivada | es |
dc.subject | blended learning, mentoring, competences, teaching innovation, ITC | es |
dc.subject | tecnologías de la información y la comunicación; matemáticas | es |
dc.subject | tecnologías de la información y la comunicación; matemáticas | es |
dc.title | Avaluació i anàlisi de tutoríes virtual realitzades amb estudiants d'Enginyeria | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |
dc.identifier.url | http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/210 | es |