Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Delso Aranaz, Mª Dolores | ca |
dc.contributor.author | Garrido Rubio, Ana | ca |
dc.contributor.author | Hernández Ortega, Blanca Isabel | ca |
dc.contributor.author | Montaner Gutiérrez, Teresa | ca |
dc.date.accessioned | 2011-09-28T12:08:26Z | |
dc.date.available | 2011-09-28T12:08:26Z | |
dc.date.issued | 2010 | es |
dc.identifier.citation | Delso Aranaz, Mª Dolores ; Garrido Rubio, Ana ; Hernández Ortega, Blanca Isabel ; Montaner Gutiérrez, Teresa. La utilització de WebQuest i de Sistemes de Resposta Interactiva en l'assignatura Investigació de Mercats. @tic. revista d'innovació educativa; No 5 (2010): Otoño (Julio-Diciembre) 2010; 40-45. | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/20759 | |
dc.description.abstract | Aquest treball té com objectiu estudiar la importància d'implantar metodologies docents centrades en les noves tecnologies de la informació i comunicació (TIC), amb la finalitat de potenciar la participació de l'estudiant i de millorar els seus resultats d'aprenentatge. Concretament,aprofundirem en el disseny d'una WebQuest i en l'ús de Sistemes de Resposta Interactiva en l'assignatura Investigació de Mercats. Els resultats obtinguts serviran de base per a dissenyar les guies i metodologies docents de les assignatures de l'àrea de Comercialització i Investigació de Mercats en els nous estudis de grau. | es |
dc.rights | Todos los artículos de la revista, están sujetos a una licencia Creative Commons del tipo Reconocimiento - NoComercial - Sin Obra Derivada | es |
dc.subject | WebQuest, Interactive Response System (IRS), Teaching methodology, Information Technology (IT) | es |
dc.subject | WebQuest; Sistemas de respuesta interactiva; Metodología docente; TIC | es |
dc.title | La utilització de WebQuest i de Sistemes de Resposta Interactiva en l'assignatura Investigació de Mercats | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |
dc.identifier.url | http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/236 | es |