Estudis i investigacions sobre la introducció del valencià a l'ensenyament
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(250.3Kb)
|
|
|
|
|
|
Domenech Zornoza, José Luis
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2008
|
|
|
|
L'article dóna a conéixer algunes de les principals conclusions a què arribaren
els diferents treballs i que vénen a coincidir amb les idees de Cummins i
d'altres autors pel que fa als avantatges dels Programes d'Educació Bilingüe.
S'apunten línies a tindre en compte a l'hora d'investigar al voltant del disseny
i duta a terme de Programes d'Educació Trilingüe per als centres d'Educació
Primària i Secundària. Així mateix es presenta la revisió dels estudis i investigacions,
sobre la introducció del valencià a l'ensenyament realitzats a la
Comunitat Valenciana, des de la implantació de la Llei d'Ús i Ensenyament
del Valencià, fi ns a l'any 2008.
També es descriu quina és la situació del nivell de coneixement del valencià
i les actituds que mostren els jóvens envers l'idioma propi dels valencians. I
apareix una coincidència en tots els estudis pel que fa a què sols els programes
d'educació bilingüe són vàlids per a assolir l'objectiu d'un aprenentatge de
les dos llengües ofi cials de la Comunitat Valenciana.
|
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element