NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Encuentro de servicio, valor percibido y satisfacción del cliente en la relación entre empresas

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Encuentro de servicio, valor percibido y satisfacción del cliente en la relación entre empresas

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (718.4Kb)

   
    
Gil Saura, Irene; Sánchez Pérez, Manuel; Berenguer Contrí, Gloria; G. Gallarza, Martina
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2005

Este documento está disponible también en : http://revistas.ucm.es/portal/abrir.php?url=http://revistas.ucm.es/emp/11316985/articulos/CESE0505110047A.PDF

Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques