L'evolució del conflicte de tasca, el conflicte de relació i el conflicte de procés en equips virtuals: el paper de l'entrenament
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(2.696Mb)
|
|
|
|
|
|
Martínez Moreno, Edurne; Zornoza Abad, Ana
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2010
|
|
|
|
L'objectiu d'aquest treball és estudiar els efectes de l'entrenament autoguiat
en la percepció dels equips del conflicte de tasca, del conflicte de relació i del
conflicte de procés, al llarg de tres sessions i en un context virtual. Per això es
va fer un estudi de laboratori en el qual cinquanta-dos equips de comunicació
sincrònica a través d'ordinador van treballar durant tres sessions: vint-i-set
d'ells foren assignats a la condició experimental, en la qual van rebre un entrenament
autoguiat, i la resta d'equips van ser assignats a la condició de control.
Els resultats d'ANCOVA (anàlisi de covariància) de mesures repetides mostren
que l'entrenament, junt amb l'experiència adquirida pels membres dels equips
durant les diferents sessions de treball, fa que es perceba menor conflicte de
relació una vegada controlada la familiaritat dels membres de l'equip. Els
nostres resultats també mostren que no hi ha diferències significatives entre
els equips entrenats i els equips de control, en la percepció del conflicte de
tasca i del conflicte de procés.
|
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element