NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Aprenentatge cooperatiu de la creativitat publicitària a través d'anuncis àudio i/o visuals

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Aprenentatge cooperatiu de la creativitat publicitària a través d'anuncis àudio i/o visuals

Mostra el registre complet de l'element

   
    
Muela Molina, Clara
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2012

Este documento está disponible también en : http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1645

Un dels principals problemes detectats en l'ensenyament de la creativitat publicitària és el gran desconeixement que tenen els estudiants sobre aquest sector professional. Així, des de la Universitat Rey Juan Carlos s'ha desenvolupat un projecte d'innovació docent basat en l'aprenentatge cooperatiu amb l'objectiu principal que els alumnes adquireixin un major coneixement de les empreses, professionals i anuncis més creatius realitzats a Espanya al mateix temps que posen en pràctica competències i habilitats que els seran requerides en el seu futur professional. Per a això, es va aplicar la tècnica puzle d'Aronson i la prova del test-retest.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques