Des de la mirada dels desajustos. Absències educatives en els estudis universitaris
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(2.590Mb)
|
|
|
|
|
|
Villar Aguilés, Alícia
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2012
|
|
|
|
En aquest article s’exposen resultats d’una línia d’investigació que focalitza el seu objecte d’estudi en la identificació de desajustos educatius en el context universitari. En aquest sentit, s’enfoca la mirada d’anàlisi cap a les escissions entre les lògiques, els processos i els resultats educatius en la universitat. El punt de partida és un qüestionament terminològic sobre l’absentisme educatiu que dóna pas a una proposta conceptual. Seguidament, es presenta una anàlisi quantitativa, per a l’estudi de cas de la Universitat de Valencia, sobre la no presencialitat de l’estudiantat i sobre els motius d’abandó dels estudis. Segons els resultats obtinguts, aquests fenòmens educatius no es corresponen únicament amb factors de caràcter acadèmic, sinó que estarien vinculats amb factors de base sociològica, com és la situació econòmica i laboral del’estudiantat. |
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element