NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Conferencia: Hello, I am what you see: a Chicano/a: Digital Storytelling and de construction of an emergent Chicano/a identity

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Conferencia: Hello, I am what you see: a Chicano/a: Digital Storytelling and de construction of an emergent Chicano/a identity

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Ibarraran, Amaia es_ES
dc.contributor.author Relato digital Storytelling, Valencia 21-23 Marzo de 2012 es_ES
dc.date.accessioned 2013-01-12T11:21:47Z
dc.date.available 2013-01-12T11:21:47Z
dc.date.issued 2012 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/25587
dc.description Conferencia sobre el uso del Relato Digital para la construcción de una identidad Chicana emergente a cargo de Amaia Ibarraran Bigalondo, Universidad del País Vasco (University of the Basque Country)Producción: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa de la Universitat de València (SFPIE). Centre de Recursos Educatius i Aprenentatge Multimèdia de la UV (CREAM). (www.uv.es/sfpie) (http://cream.uv.es) es_ES
dc.title Conferencia: Hello, I am what you see: a Chicano/a: Digital Storytelling and de construction of an emergent Chicano/a identity es_ES
dc.type video es_ES
dc.date.updated 2012-04-04 14:28:01.157761+02 es_ES
dc.identifier.videoflvmp4 &user=parsanve&auth=0&file=rtmp://mmedia.uv.es/media&token2=/cream/Storytelling_2012/&id=mp4:files/pa/parsanve/cream/Storytelling_2012/amaia_dst&height=356&width=448&image=http://mmedia.uv.es/g?user=parsanve%26name=amaia_dst.mp4%26resource_id=28834&autostart=true&usefull=true es_ES
dc.subject.unesco 5801.01 Pedagogia es_ES
dc.identifier.url http://mmedia.uv.es/buildhtml?user=parsanve&name=amaia_dst.mp4&path=/cream/Storytelling_2012/&id=28834 es_ES

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques