Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Llorente Cejudo, María del Carmen | ca |
dc.date.accessioned | 2013-01-17T08:47:10Z | |
dc.date.available | 2013-01-17T08:47:10Z | |
dc.date.issued | 2012 | es |
dc.identifier.citation | Llorente Cejudo, María del Carmen. L'e-learning 2.0: de la tecnologia a la metodologia. @tic.revista d'innovació educativa; No 9 (2012): Otoño ; 79-86. | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/25650 | |
dc.description.abstract | Aquest article ofereix un marc teòric a través del qual s'exposa l'evolució dels diferents moments que Internet ha desenvolupat i les possibilitats educatives, a través de l'evolució de l’e learning, l'anàlisi crítica en els errors en la seva aplicació, i la evolució cap al concepte d’e learning 2.0, a través d'eines com les xarxes socials i els entorns personals d'aprenentatge, les seves característiques més significatives així com el potencial educatiu a les institucions d'ensenyament superior | es |
dc.rights | Tots els articles de la revista, estan subjectes a una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada | ca |
dc.subject | ICT | en |
dc.subject | e-learning | en |
dc.subject | education | en |
dc.subject | social web | en |
dc.subject | social network | en |
dc.subject | personal learning environments | en |
dc.title | L'e-learning 2.0: de la tecnologia a la metodologia | Ca |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |
dc.identifier.url | http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1939 | es |