NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Projectes socials. Materials docents.

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Projectes socials. Materials docents.

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Mut Montalvà, Elena
dc.date.accessioned 2013-01-18T08:26:43Z
dc.date.available 2013-01-18T08:26:43Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Mut Montalvà, E (2013). Projectes Socials. Materials docents. Valencia: Reproexpres. es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/25689
dc.description El document forma part dels materials docents programats mitjançant l'ajut del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València. es_ES
dc.description.abstract Aquests materials docents s’han elaborat per als estudiants que cursen l’assignatura Projectes Socials en el tercer curs de la titulació del Grau en Treball Social. Amb aquests materials es pretén facilitar el seguiment de les classes teòriques i pràctiques relatives als sis temes que conformen l’assignatura. I específicament, respecte als continguts temàtics relatius als temes 4 i 5, s’ha elaborat un “Manual gestió del cicle del projecte” per a garantir la adequada comprensió i aplicació de la metodologia de l’enfocament del marc lògic. Tal com s’assenyala a la Guia Docent d’aquesta assignatura, es facilita una visió integral del Treball Social en els seus àmbits d’actuació grupal i comunitària, entesos com a espais d’intervenció social. Les i els alumnes troben en l’assignatura Projectes socials l’espai experimental en què conflueixen teoria i pràctica preprofessional per a orientar nous espais d’intervenció a partir dels ja experimentats. La paraula projecte s’utilitza per a designar el propòsit de fer alguna cosa. En aquest sentit tècnic, l’abast del terme és semblant: es tracta d’una ordenació d’activitats i recursos que es realitzen per tal de produir alguna cosa, bé siga béns o serveis capaços de satisfer necessitats o resoldre problemes. En acabar aquesta assignatura s’haurà completat el marc teòric-conceptual que contribueix a desenvolupar les competències específiques que es poden aplicar en l’assignatura d’Investigació, diagnòstic i avaluació que s’imparteix en el quart curs. Aquests materials i qüestions pràctiques poden completar-se amb els manuals recomanats a la Guia Docent de l’assignatura de Projectes Socials, amb altres que la professora ha citat a la bibliografia d’aquest materials i amb les noves publicacions relatives al temari d’aquesta assignatura de Projectes Socials. Una vegada elaborats aquests material docents, l’autora vol assenyalar que se sent deutora de les obres i manuals que ha anat consultant, d’una banda, al llarg dels anys dedicats professionalment a la identificació, formulació, execució, gestió i avaluació de projectes socials des de l’àmbit del Treball Social; i, d’altra banda, al llarg dels anys dedicats com a docent a l’estudi i la preparació de les classes d’aquesta assignatura. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject projectes socials es_ES
dc.subject cicle de gestió del projecte es_ES
dc.subject avaluació de projectes es_ES
dc.title Projectes socials. Materials docents. es_ES
dc.type other es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::SOCIOLOGÍA es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::SOCIOLOGÍA::Cambio y desarrollo social es_ES
dc.interactivitytype expositive
dc.learningresourcetype NarrativeText
dc.interactivitylevel medium

Visualització       (13.83Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques