Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Llinares García, Mónica | en |
dc.contributor.author | Sánchez Villar, Amelia | en |
dc.date.accessioned | 2013-05-22T10:22:41Z | |
dc.date.available | 2013-05-22T10:22:41Z | |
dc.date.issued | 2012 | es |
dc.identifier.citation | Mónica Llinares García ; Amelia Sánchez Villar. El trastorn de dèficit d'atenció amb hiperactivitat (TDAH) en població infantil i juvenil. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2012, Vol. 14, no. 1: 133-145 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/27986 | |
dc.description.abstract | Fruit of the professional dedication of the authors and before a problem not only unresolved but detected as insufficiently addressed, the attention deficit disorder with hyperactivity 'ADHD, in children and youth', there is first a review of the literature followed by a collection of data from the present situation, with plenty of information from the U.S., and some considerations and proposals for implementing the interventions in our field of reference and should receive education, moral concepts, habits, etc. Because children today are exposed to numerous influences that have led to skyrocketing cases diagnosed with ADHD. From an early age our children are watching television and other audiovisual sources do not exhibit the desirable values of educational, full of stimulation and aggressive in their form and content. This has led us to ask some questions, and the most significant of these is how we grow in healthy, our children? | en_US |
dc.description.abstract | Fruit de la dedicació professional de les autores i enfront d'un problema no sols no resolt, sinó que es considera que està insuficientment abordat, el trastorn de dèficit d'atenció amb hiperactivitat (TDAH) en població infantil i juvenil, es planteja primerament una revisió de la bibliografia, seguida d'un recull de dades sobre la situació actual (amb abundància d'informació procedent dels Estats Units) i d'algunes consideracions i propostes per a posar en marxa les intervencions al nostre àmbit de referència, com ara l'educació que han de rebre, les concepcions morals, els hàbits, etc. Perquè avui dia els infants estan exposats a nombroses influències que han desencadenat que es disparen els casos diagnosticats de TDAH. Des d'edats molt primerenques, els nostres fills estan enfront de la televisió i altres fonts audiovisuals que no presenten els valors desitjables de desenvolupament educatiu, carregades d'estimulació i agressives en la forma i el contingut. Tot això ens ha portat a plantejar-nos algunes preguntes. La més significativa és com volem que cresquen de sans els nostres xiquets? | es |
dc.subject | El trastorn de dèficit d'atenció amb hiperactivitat (TDAH) en població infantil i juvenil, Trastorn, hiperactivitat, infants, dèficit d'atenció, vida, agressivitat, influències, informació, intervenció, educació, propostes, resultats, recursos, avanç., disorder, hyperactivity, children, attention deficit, life, aggression, influence, information, intervention, education, proposals, results, resources, progress., Artículo | es |
dc.title | El trastorn de dèficit d'atenció amb hiperactivitat (TDAH) en població infantil i juvenil | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PSICOLOGÍA | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |