NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Caperucita Roja, paradigma de la nueva mujer en la publicidad

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Caperucita Roja, paradigma de la nueva mujer en la publicidad

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Escribano Hernández, Asunción ca
dc.date.accessioned 2013-06-27T12:27:51Z
dc.date.available 2013-06-27T12:27:51Z
dc.date.issued 2011 es
dc.identifier.citation Escribano Hernández, Asunción. Caperucita Roja, paradigma de la nueva mujer en la publicidad. Extravío. Revista electrónica de literatura comparada; Número 6; 22-37. ca
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/28994
dc.description.abstract Literatura y publicidad llevan tiempo conviviendo juntas. Entre los recursos literarios empleados en publicidad son especialmente interesantes las adaptaciones que modifican las funciones de los personajes, quienes cambian sus comportamientos en ella para someter su conducta al nuevo reclamo persuasivo. En este estudio nos hemos acercado a una serie de anuncios que, a lo largo de los últimos años, han recurrido a uno de los relatos infantiles más simbólicos: Caperucita Roja. En los comerciales analizados, la actitud inocente de la niña del relato tradicional se trastoca para dar lugar a nuevas cualidades psicológicas: valor, desafío o desenvoltura sexual respecto al lobo, con las que se manifiesta una novedosa actitud femenina, sector de la población este al que, en gran medida, se dirigen los productos publicitados es
dc.rights Els autors que publiquen en aquesta revista estan d’acord amb els següents termes: Els autors conserven els drets d’autor i garanteixen a la revista el dret de ser la primera publicació del treball. Al mateix temps, la llicència Creative Commons permet a altres compartir el treball amb un reconeixement de l’autoria del treball i la publicació inicial en aquesta revista. Els autors poden establir per separat acords addicionals per a la distribució no exclusiva de la versió de l’obra publicada en la revista (per exemple, situar-lo en un repositori institucional o publicar-lo en un llibre), amb un reconeixement de la seua publicació inicial en aquesta revista. Es permet i s’anima als autors a difondre els seus treballs electrònicament (per exemple, en repositoris institucionals o en el seu propi lloc web) abans i durant el procés de tramesa, ja que pot generar intercanvis productius, així com una citació més primerenca i més gran dels treballs publicats (Vegeu The Effect of Open Access) (en anglès). es
dc.subject literatura comparada; publicidad; estudios de género es
dc.subject publicidad; literatura; cuentos; Caperucita Roja; adaptaciones es
dc.title Caperucita Roja, paradigma de la nueva mujer en la publicidad es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS es
dc.type.hasVersion VoR es_ES
dc.identifier.url http://ojs.uv.es/index.php/extravio/article/view/2270 es

Visualització       (498.1Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques