NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Cuadrado, M. (edit.) (2010). Mercados culturales. Doce estudios de marketing. Barcelona: Editorial UOC. Universitat Oberta de Catalunya [Ressenya]

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Cuadrado, M. (edit.) (2010). Mercados culturales. Doce estudios de marketing. Barcelona: Editorial UOC. Universitat Oberta de Catalunya [Ressenya]

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Calle, Román de la ca
dc.date.accessioned 2013-08-23T08:41:05Z
dc.date.available 2013-08-23T08:41:05Z
dc.date.issued 2011 es
dc.identifier.citation Calle, Romà de la. Cuadrado, M. (edit.) (2010). Mercados culturales. Doce estudios de marketing. Barcelona: Editorial UOC. Universitat Oberta de Catalunya.. eari. educación artística. revista de investigación; No 2 (2011): Monográfico: "Arte, Maestros y Museos". ca
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/29414
dc.rights eari. educación artística. revista de investigación by http://www.revistaeari.org is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 Unported License. es
dc.title Cuadrado, M. (edit.) (2010). Mercados culturales. Doce estudios de marketing. Barcelona: Editorial UOC. Universitat Oberta de Catalunya [Ressenya] es
dc.type review es_ES
dc.type.hasVersion VoR es_ES
dc.identifier.url http://ojs.uv.es/index.php/eari/article/view/2531 es

Visualització       (37.27Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques