Experiencia docente iberoamericana sobre metodología de la investigación a través de videoconferencia
Mostra el registre complet de l'element
|
|
|
Martínez Bello, Vladimir Essau; Jaimes Sastre, Wilman; William Barreto, Mike
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2013
|
|
Este documento está disponible también en :
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3050
|
|
|
|
Les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) són eines valuoses que utilitzades correctament afavoreixen el procés 'ensenyament- aprenentatge en tots els nivells del sistema educatiu . En els últims anys l'ús de la videoconferència com a eina de les TIC en el sector universitari ha vingut en augment a causa del potencial educatiu i social de connectar processos i experiències entre professors i estudiants situats en diferents parts del món. La videoconferència ha transformat la forma en què la pedagogia i l'aprenentatge es duen a terme a l'aula universitària . L'article descriu una experiència educativa entre dues països iberoamericans sobre la implementació de l´assignatura “Metodologia de la Investigació” per a estudiants de la titulació de Cultura Física, Esport y Recreació. A través dels models tècnic, organizatiu y pedagògic s´analitzan l´abast, oportunitats i debilitats de l´assignatura impartida des de videoconferència durant l´inici, desenvolupament y avaluació.
|
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element