NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

A Changing Media Landscape. Science, the Public and the Press: The Case of Climate Change

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

A Changing Media Landscape. Science, the Public and the Press: The Case of Climate Change

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Priest, Susanna ca
dc.date.accessioned 2014-03-11T10:40:18Z
dc.date.available 2014-03-11T10:40:18Z
dc.date.issued 2013 es
dc.identifier.citation Priest, Susanna. A Changing Media Landscape. Science, the Public and the Press: The Case of Climate Change. Mètode. Revista de difusió de la investigació; Núm. 80 (2013/2014). ca
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/33496
dc.description.abstract Economic restructuring in the media industry has eliminated many professional journalists’ jobs, reductions that may have been hardest on specialized journalists reporting areas like science, technology, economics, or international affairs. This makes audiences even more dependent on new, often social, media for scientific information. The concept of «critical science literacy» is introduced as a way to capture the skills needed to navigate science news in the evolving media landscape. While these same skills were needed to make sense of science in the «old» media world as well, the contemporary shift resulting in attenuation of authoritative journalistic voices is likely to continue, demanding more from audiences. Climate change illustrates these challenges. es
dc.rights Tots els documents inclosos en OJS són d'accés lliure i propietat dels seus autors i/o institucions editores, i per tant, qualsevol acte de reproducció, comercialització, comunicació pública o transformació total o parcial necessita el consentiment exprés i escrit d'aquests.Els autors que publiquen en aquesta revista estan d'acord amb els següents termes: Els autors conserven els drets d'autor i garanteixen a la revista el dret a ser la primera publicació del treball, llicenciat baix una Creative Commons Attribution License, que permet a altres compartir el treball amb un reconeixement de l'autoria del treball i la publicació inicial en aquesta revista, i notificant-ho prèviament a Mètode.Es permet i s'anima els autors a difondre els seus treballs electrònicament a través de pàgines personals i institucionals (repositoris institucionals, pàgines web personals o perfils a xarxes professionals o acadèmiques) una vegada publicat el treball. es
dc.subject science communication; environmental communciation es
dc.subject Climate change; critical science literacy; new media; social media; specialized journalism es
dc.subject comunicación; divulgación científica es
dc.subject cambio climático; alfabetización científica crítica; nuevos medios de comunicación; redes sociales; prensa especializada es
dc.subject comunicació; divulgació científica es
dc.subject canvi climàtic; divulgació crítica de la ciència; nous mitjans de comunicació; xarxes socials; premsa especialitzada es
dc.title A Changing Media Landscape. Science, the Public and the Press: The Case of Climate Change es
dc.type journal article es_ES
dc.type.hasVersion VoR es_ES
dc.identifier.url http://ojs.uv.es/index.php/Metode/article/view/3042 es

Visualització       (687.7Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques