Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Publicacions de la Universitat de València | |
dc.date.accessioned | 2014-04-09T11:07:51Z | |
dc.date.available | 2014-04-09T11:07:51Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/34509 | |
dc.description.abstract | L’anunciat projecte de reforma de les humanitats ha situat de cop i volta la història en el centre del debat polític. En bona mesura, la confrontació política dels pròxims mesos girarà entorn dels continguts de les assignatures d’història en l’ensenyament secundari, i la poca flexibilitat que ha mostrat el govern en altres polèmiques recents, emparat en la seua majoria absoluta, així com la significació especial que vol atorgar a aquest tema, no fan sinó augmentar els motius de preocupació. Sobretot quan, com es veu, està disposat a jugar fort i ni tan sols dubta a comprometre en la seua particular croada el prestigi d’una institució com la Real Academia de la Historia, l’informe de la qual ha estat àmpliament desautoritzat pel seu escàs rigor i el caràcter esbiaixat de les seues conclusions. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.publisher | Publicacions de la Universitat de València y Edicions Tres i Cuatre | es_ES |
dc.title | L'Espill, nº 6 | es_ES |
dc.type | journal | es_ES |
dc.identifier.thumbnail | https://roderic.uv.es/themes/UVRoderic/imgrev/espill6.jpg |