NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Vídeo del cursillo de Programación de Robots NTX 2014. Realizado por IEEE University of Valencia Student Branch

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Vídeo del cursillo de Programación de Robots NTX 2014. Realizado por IEEE University of Valencia Student Branch

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Martínez Delgado, Pedro A. es_ES
dc.contributor.author Leiva López, Iván es_ES
dc.contributor.author Martos Torres, Julio es_ES
dc.contributor.author Suárez Zapata, Adrián es_ES
dc.contributor.author García Cossta, Daniel es_ES
dc.contributor.author Bustos Paz, Adrián es_ES
dc.contributor.author Lifante Gil, Yolanda es_ES
dc.date.accessioned 2014-04-11T07:58:10Z
dc.date.available 2014-04-11T07:58:10Z
dc.date.issued 2014 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/34541
dc.description Video de propaganda del taller ROBOT- PINTOR DEL EXPOCIENCIA 2014. Desarrollado con el grupo de innovación Arte Sano y el grupo de investigación GID-CoSaEd; es_ES
dc.publisher SFPIE (www.uv.es/sfpie)-VLC Campus; es_ES
dc.title Vídeo del cursillo de Programación de Robots NTX 2014. Realizado por IEEE University of Valencia Student Branch es_ES
dc.type video es_ES
dc.date.updated 2014-04-10 17:30:48.568554+02 es_ES
dc.identifier.videoflvmp4 &user=asamar4&auth=0&streamer=rtmp://mmedia.uv.es/media&token2=/artesano/&file=mp4:groups//artesano/2014_ARTESANO_Video_7_Curso_Robots_v2&height=356&width=448&image=http://mmedia.uv.es/g?user=asamar4%26name=2014_ARTESANO_Video_7_Curso_Robots_v2.mp4%26resource_id=36782&autostart=false&usefull=true es_ES
dc.subject.unesco 5803.02 Pedagogia es_ES
dc.identifier.url http://mmedia.uv.es/buildhtml?user=asamar4&name=2014_ARTESANO_Video_7_Curso_Robots_v2.mp4&path=/artesano/&id=36782 es_ES

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques