Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.advisor | Xambó Olmos, Rafael | |
dc.contributor.author | Viadel Girbés, Francesc | |
dc.contributor.other | Departament de Sociologia i Antropologia Social | es_ES |
dc.date.accessioned | 2014-06-04T10:32:28Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 30-05-2014 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/35909 | |
dc.description.abstract | La tesi té com a objectiu principal descriure, analitzar i explicar des d’una perspectiva sociològica els orígens i l’evolució del valencianisme escolar en el període que va des de 1962 fins a l’actualitat, entès aquest sector del valencianisme com un dels principals actors del moviment social valencianista. A més, s'aborda també la importància i relació dels mitjans de comunicació del PV amb el moviment escolar valencianista a través de l'anàlisi d'alguns períodes claus. | es_ES |
dc.format.extent | 456 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | valencià | es_ES |
dc.subject | ensenyament | es_ES |
dc.title | Educació, llengua i comunicació al País Valencià (1962-2011). Una anàlisi sociològica del moviment social valencianista i del procés històric d'introducció del valencià en el sistema educatiu | es_ES |
dc.type | doctoral thesis | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::SOCIOLOGÍA | es_ES |