NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Educar joves autònoms: els usos didàctics dels blocs

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Educar joves autònoms: els usos didàctics dels blocs

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Borràs, Carol es
dc.date.accessioned 2014-06-24T11:13:06Z
dc.date.available 2014-06-24T11:13:06Z
dc.date.issued 2011 es
dc.identifier.citation Borràs, Carol. Educar joves autònoms: els usos didàctics dels blocs. En: Futura, 2011, No. 21: 31 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/36328
dc.description.abstract Les noves tecnologies reclamen tenir presència a les aules per la mateixa dinàmica de la societat de la informació i dels seus membres més actius, els joves. Habituats a un llenguatge que una part del professorat encara no domina, cal una forta voluntat pedagògica per tal de millorar la qualitat educativa i aprofi tar els avantatges que proporcionen les TIC. Aquesta voluntat ha portat a un grup de professors de la Facultat de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport de la Universitat de València a gestionar diferents projectes d'innovació basats en els usos didàctics dels blocs. es
dc.subject Educación es
dc.subject Psicología y educación es
dc.title Educar joves autònoms: els usos didàctics dels blocs es
dc.type journal article es_ES
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (424.9Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques