Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Borràs, Carol | es |
dc.date.accessioned | 2014-06-24T11:13:06Z | |
dc.date.available | 2014-06-24T11:13:06Z | |
dc.date.issued | 2011 | es |
dc.identifier.citation | Borràs, Carol. Educar joves autònoms: els usos didàctics dels blocs. En: Futura, 2011, No. 21: 31 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/36328 | |
dc.description.abstract | Les noves tecnologies reclamen tenir presència a les aules per la mateixa dinàmica de la societat de la informació i dels seus membres més actius, els joves. Habituats a un llenguatge que una part del professorat encara no domina, cal una forta voluntat pedagògica per tal de millorar la qualitat educativa i aprofi tar els avantatges que proporcionen les TIC. Aquesta voluntat ha portat a un grup de professors de la Facultat de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport de la Universitat de València a gestionar diferents projectes d'innovació basats en els usos didàctics dels blocs. | es |
dc.subject | Educación | es |
dc.subject | Psicología y educación | es |
dc.title | Educar joves autònoms: els usos didàctics dels blocs | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |