Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.advisor | Solbes Matarredona, Jordi | |
dc.contributor.advisor | Traver i Ribes, Manel Josep | |
dc.contributor.author | Balastegui Tomàs, Mireia | |
dc.contributor.other | Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials | es_ES |
dc.date.accessioned | 2014-07-22T06:54:44Z | |
dc.date.available | 2014-07-23T06:10:03Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 30-06-2014 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/37266 | |
dc.description.abstract | Aquest treball té com a objectiu analitzar el nivell d'alfabetització científica que tenen els estudiants d'ESO i Batxillerat. El disseny d'activitats adreçades als alumnes dels primers cursos de l'ESO té l'objectiu de millorar l'actitud dels estudiants i contextualitzar el coneixement científic. | es_ES |
dc.description.abstract | This study aims to analyze the level of scientific literacy that the students have achieved in the high school. We have designed a series of activities aimed at first courses of secondary school in order to improve the attitude of students and contextualize scientific knowledge. | en_US |
dc.format.extent | 45 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | alfabetització científica | es_ES |
dc.subject | CTSA | es_ES |
dc.title | Alfabetització científica en secundària: aportació científica a la cultura ciutadana | es_ES |
dc.type | master thesis | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS DE LA TIERRA Y DEL ESPACIO | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::QUÍMICA | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS DE LA VIDA | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::FÍSICA | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |