NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Emociones y satisfacción del consumidor : propuesta de un modelo cognitivo-afectivo en servicios de ocio y turismo

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Emociones y satisfacción del consumidor : propuesta de un modelo cognitivo-afectivo en servicios de ocio y turismo

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (29.47Mb)

   
    
Andreu Simó, Luisa
Bigné Alcañiz, J. Enrique (dir.)
Universitat de València. Departament de Direcció d'Empreses Juan José Renau Piqueras
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2001
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques