NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Dificultades de aprendizaje en la comprensión lectora en alumnos con trastorno por deficit de atención con hiperactividad : procesos cognitivos, metacognitivos y lectores

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Dificultades de aprendizaje en la comprensión lectora en alumnos con trastorno por deficit de atención con hiperactividad : procesos cognitivos, metacognitivos y lectores

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.advisor Miranda Casas, Ana es_ES
dc.contributor.advisor García Castellar, Rosa es_ES
dc.contributor.author Fernández Andrés, María Inmaculada es_ES
dc.contributor.other Universitat de València. Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació es_ES
dc.date.accessioned 2014-09-18T11:37:10Z
dc.date.available 2014-09-18T11:37:10Z
dc.date.issued 2010 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/38722
dc.language.iso es es_ES
dc.subject Education, Educational Psychology en
dc.subject Education, Special en
dc.subject Education, Reading en
dc.title Dificultades de aprendizaje en la comprensión lectora en alumnos con trastorno por deficit de atención con hiperactividad : procesos cognitivos, metacognitivos y lectores es
dc.type doctoral thesis es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PSICOLOGÍA es

Visualització       (14.91Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques