Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Cano, M. | ca |
dc.contributor.author | Vega, F. | ca |
dc.contributor.author | Nilsson, S. | ca |
dc.contributor.author | García Arenas, Celia | ca |
dc.contributor.author | Vilches, L.F. | ca |
dc.contributor.author | Leiva Fernández, Carlos | ca |
dc.date.accessioned | 2015-01-09T09:32:23Z | |
dc.date.available | 2015-01-09T09:32:23Z | |
dc.date.issued | 2014 | es |
dc.identifier.citation | Cano, M. ; Vega, F. ; Nilsson, S. ; García Arenas, Celia ; Vilches, L.F. ; Leiva, C.. Nova metodologia d'aprenentatge autònom aplicada a una pràctica d'Enginyeria Química mitjançant tècniques de recerca-acció. @tic.revista d'innovació educativa; No 13 (2015): Autumn (July-December, 2014); 97-103. | ca |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/41213 | |
dc.description.abstract | Un grup de professors del Departament d'Enginyeria Química i Ambiental de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la Universitat de Sevilla ha realitzat un treball d'investigació-acció amb l’objectiu de millorares resultats docents en l'assignatura Experimentació en Enginyeria Química. El procés d'investigació-acció ha consistit en dissenyar una metodologia alternativa per a una de les pràctiques de l'assignatura, incorporant un exercici d'auto-aprenentatge que substitueixi la tradicional metodologia aplicada. L'objectiu de l'experiència docent pretén aconseguir una participació més activa de l'alumnat, millorant l'assimilació de conceptes i la capacitat per planejar el treball experimental. Els resultats obtinguts amb la nova metodologia, comparats amb els del mètode tradicional de l'experiència, indiquen que, encara que els alumnes tendeixen a adoptar una actitud passiva i són reticents a augmentar el grau de treball autònom, el nou procediment va ajudar a millorar l'aplicació dels conceptes teòrics en el disseny i la realització de la pràctica. | es |
dc.rights | Tots els articles de la revista, estan subjectes a una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada | es |
dc.subject | action research, Chemical Engineering Laboratory, self-learning, autonomous work | es |
dc.subject | Investigación-acción, experimentación en Ingeniería Química, auto-aprendizaje, trabajo autónomo | es |
dc.title | Nova metodologia d'aprenentatge autònom aplicada a una pràctica d'Enginyeria Química mitjançant tècniques de recerca-acció | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |
dc.identifier.url | https://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3892 | es |