NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Nova metodologia d'aprenentatge autònom aplicada a una pràctica d'Enginyeria Química mitjançant tècniques de recerca-acció

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Nova metodologia d'aprenentatge autònom aplicada a una pràctica d'Enginyeria Química mitjançant tècniques de recerca-acció

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Cano, M. ca
dc.contributor.author Vega, F. ca
dc.contributor.author Nilsson, S. ca
dc.contributor.author García Arenas, Celia ca
dc.contributor.author Vilches, L.F. ca
dc.contributor.author Leiva Fernández, Carlos ca
dc.date.accessioned 2015-01-09T09:32:23Z
dc.date.available 2015-01-09T09:32:23Z
dc.date.issued 2014 es
dc.identifier.citation Cano, M. ; Vega, F. ; Nilsson, S. ; García Arenas, Celia ; Vilches, L.F. ; Leiva, C.. Nova metodologia d'aprenentatge autònom aplicada a una pràctica d'Enginyeria Química mitjançant tècniques de recerca-acció. @tic.revista d'innovació educativa; No 13 (2015): Autumn (July-December, 2014); 97-103. ca
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/41213
dc.description.abstract Un grup de professors del Departament d'Enginyeria Química i Ambiental de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la Universitat de Sevilla ha realitzat un treball d'investigació-acció amb l’objectiu de millorares resultats docents en l'assignatura Experimentació en Enginyeria Química. El procés d'investigació-acció ha consistit en dissenyar una metodologia alternativa per a una de les pràctiques de l'assignatura, incorporant un exercici d'auto-aprenentatge que substitueixi la tradicional metodologia aplicada. L'objectiu de l'experiència docent pretén aconseguir una participació més activa de l'alumnat, millorant l'assimilació de conceptes i la capacitat per planejar el treball experimental. Els resultats obtinguts amb la nova metodologia, comparats amb els del mètode tradicional de l'experiència, indiquen que, encara que els alumnes tendeixen a adoptar una actitud passiva i són reticents a augmentar el grau de treball autònom, el nou procediment va ajudar a millorar l'aplicació dels conceptes teòrics en el disseny i la realització de la pràctica. es
dc.rights Tots els articles de la revista, estan subjectes a una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada es
dc.subject action research, Chemical Engineering Laboratory, self-learning, autonomous work es
dc.subject Investigación-acción, experimentación en Ingeniería Química, auto-aprendizaje, trabajo autónomo es
dc.title Nova metodologia d'aprenentatge autònom aplicada a una pràctica d'Enginyeria Química mitjançant tècniques de recerca-acció es
dc.type journal article es_ES
dc.type.hasVersion VoR es_ES
dc.identifier.url https://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3892 es

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques